بازاریابی و تبلیغات

بازاریابی و تبلیغات یک اصطلاح جامع است که شامل بسیاری از فعالیت های دیگر از جمله تبلیغات و فروش می باشد.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر با توجه به گسترده شدن کسب و کارهای اینترنتی، بسیار متنوع شده اند. در سال های اخیر با توجه به این که فناوری اطلاعات توسعه چشمگیری داشته است، کاربران به این مقوله توجه بیشتری کرده اند و متوسط زمان آنلاین بودن آن ها بیشتر شده است، بحث دیجیتال مارکتینگ …

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ ادامه »

افزایش ترافیک ارگانیک سایت

101 راه افزایش ترافیک ارگانیک ، نرخ تبدیل و فروش سایت ( ارائه راهکارهای تجربه شده برای بهبود سئو + معرفی 28 ابزار کاربردی )     قطعا همه ما می دانیم که هرچه تعداد ترافیک ارگانیک سایت ما بیشتر شود مشخصا نرخ تبدیل و در نهایت فروش ما هم بیشتر می شود . و فروش بیشتر بدون تومانی هزینه تبلیغات …

101 راه افزایش ترافیک ارگانیک ، نرخ تبدیل و فروش سایت ( ارائه راهکارهای تجربه شده برای بهبود سئو + معرفی 28 ابزار کاربردی ) ادامه »

تاثیر دامنه در سئو سایت   تاثیر دامنه در سئو سایت – در گذشته سئو یک مسئله ساده بود و دامنه (دامین) که برای سایت خود انتخاب می کردید تاثیر بسیار زیادی بر روی رنکینگ سایت شما داشت. ولی با گذشت زمان شرایط همان طور باقی نماند و گوگل متوجه شد که باید توجه بیشتری …

تاثیر دامنه در سئو سایت ادامه »

سرعت سایت

سرعت سایت را چگونه افزایش دهم؟   سرعت سایت یعنی چه ؟ ترکیبی از سرعت بارگذاری سایت و نیز زمان پاسخگویی سرور را سرعت سایت می گویند . این یعنی مدت زمانی که صفحه درخواستی کاربر بطور کامل در رایانه اش بارگذاری شود که وابسته به زمانی است که سرور پس از دریافت آدرس ( …

سرعت سایت را چگونه افزایش دهم؟ ادامه »

طراحی وب سایت

برترین گرایشات طراحی وب سایت در سال 1399   گرایشات طراحی وب سایت به طور مداوم بسته به روش‌های بهینه سازی، کدنویسی و نیز بازخورد کاربران در حال تغییر هستند.(منبع) همچنین به دلیل ارتقای مرورگرهای وب و نیز افزایش استفاده از دستگاه‌هایی مانند موبایل باعث به وجود آمدن گرایش‌ها و ترفندهایی جدیدی در طراحی وبسایت شده است. بنابراین …

برترین گرایشات طراحی وب سایت در سال 1399 ادامه »

LEAD چیست

LEAD چیست و نقش آن در بازاریابی اینترنتی در مبحث فروش، Lead به معنی ارتباط با مشتری بلقوه است. بسته به نوع سازمان تعاریف مختلفی از واژه Lead میتوان ارائه داد. برای برخی شرکت ها Lead، مخاطب شناخته شده ایی است که بعنوان مشتری احتمالی در نظر گرفته میشود. در برخی شرکت های دیگر هر …

LEAD چیست ، نقش آن در بازاریابی اینترنتی ادامه »

اهمیت سئو در سایت چیست

اهمیت سئو در سایت چیست ؟ اهمیت سئو چیست ؟ سئو از عبارت search engine optimization گرفته شده است . که کلماتی چون seo یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند سئو مجموعه ای از ترفند ها و دستورالعمل هاست که باعث می شود رتبه سایت شما بهبود …

اهمیت سئو در سایت چیست ؟ ادامه »

موتور های جستجو

بهینه سازی بهتر برای کاربران – نه فقط موتور های جستجو . کار یک آژانس دیجیتال مارکتینگ عمدتا در گرفتن نتایجی است که مشتریان را خوشحال می کند. تحقیق کلمه کلیدی ، بهینه سازی وب سایت ، ساخت پیوند ، و توسعه محتوا – همه این ها یک استراتژی SEO است تا به وب سایت …

بهینه سازی بهتر برای کاربران – نه فقط موتور های جستجو ادامه »

جذب مخاطب

جذب مخاطب سایت – نوشتن پست های وبلاگ مانند یک مسابقه ی ماراتن نیست ، بلکه بیشتر شبیه به یک سفر و کوه پیمایی است. بهترین وبلاگ نویسان با استفاده از استراتژی زمان انتشار پست پیش میروند.   چند قانون ارسال محتوا وجود دارد:   در کمترین حالت ممکن ، یک بار در هفته یک …

جذب مخاطب سایت ادامه »

استراتژی های سئو

برای شکستن غول دیجیتال مارکتینگ باید 10 گام زیر را طی کرد. 1- بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی دیجیتالی است که بر ایجاد و توزیع محتوا برای مخاطبان هدف تمرکز دارد. هدف این محتوا بودن ارزشمند ، مرتبط و (ایده آل) سازگار است. هدف نهایی آن هدایت یک عمل مشتری سودآور است. بخش مهم …

شکستن غول دیجیتال مارکتینگ در 10 گام ادامه »