کسب و کار

سایت فروش لباس

طراحی وب سایت برای فروش لباس یکی از پروژه هایی است که می تواند برای همه با ارزش باشد و کسب و کار پر رونقی را برای شما ایجاد کند. همچنین هزینه های مازاد مثل اجاره فضای ذخیره سازی و استخدام تأمین کنندگان مختلف و همچنین صرفه جویی در وقت را کاهش می دهد. طراحی …

طراحی سایت فروش لباس ادامه »

راه های افزایش فالوورهای اینستاگرام خود به روشی واقعی و ارگانیک برای استفاده مفید تراز اینستاگرام ، باید به فکر افزایش فالوورهای اینستاگرام خود و ایجاد یک منبع بزرگ از فالوور های هدف مند برای حساب خود باشید. سایر میانبرها مانند استفاده از ربات یا خرید برای افزایش فالوور منقضی شده است. زیرا این ترفندها …

راه های افزایش فالوورهای اینستاگرام خود به روشی واقعی و ارگانیک ادامه »

کمپین تبلیغاتی

پویش تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از آن چیست ؟ پویش تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات است که حول یک پیام می چرخد ​​و برای دستیابی به هدفی خاص طراحی شده است. مهمترین قسمت در هنگام ایجاد یک پویش تبلیغاتی ، تعریف محتوای آن و پیام اصلی است که در رسانه های مختلف به صورت فعالیت …

پویش تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از آن چیست ؟ ادامه »

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال های اخیر با توجه به گسترده شدن کسب و کارهای اینترنتی، بسیار متنوع شده اند. در سال های اخیر با توجه به این که فناوری اطلاعات توسعه چشمگیری داشته است، کاربران به این مقوله توجه بیشتری کرده اند و متوسط زمان آنلاین بودن آن ها بیشتر شده است، بحث دیجیتال مارکتینگ …

بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ ادامه »

LEAD چیست

LEAD چیست و نقش آن در بازاریابی اینترنتی در مبحث فروش، Lead به معنی ارتباط با مشتری بلقوه است. بسته به نوع سازمان تعاریف مختلفی از واژه Lead میتوان ارائه داد. برای برخی شرکت ها Lead، مخاطب شناخته شده ایی است که بعنوان مشتری احتمالی در نظر گرفته میشود. در برخی شرکت های دیگر هر …

LEAD چیست ، نقش آن در بازاریابی اینترنتی ادامه »