5 نکته برای تولید محتوا بهینه

فهرست مطالب

لینک های کوتاه این مطلب :

# بازاریابی محتوا

تولید محتوا بهینه – به طور عمومی اگر شخصی کاری را بدون تغییر انجام دهد و انتظار نتیجه ی متفاوت داشته باشد، او را فرد عاقلی به حساب نمی آوریم.

در بازاریابی محتوا هم بحث همین است؛ نمی توان کاری مفید و موثر انجام نداد اما در انتظار پیروزی و موفقیت در امر بازاریابی محتوا نشست.

در همین راستا به نظر می رسد که پیش نیاز موفقیت در این حوزه، استفاده از نکاتی ساده و قابل اجرا در امر تولید و بازاریابی محتوا است.

در این قسمت سعی می شود 5 نکته یا اصل که به راحتی قابل اجرا می باشند ارائه شود و برای موفقت در امر تولید و بازاریابی محتوا و تولید محتوا بهینه نقشه راهی هرچند مختصر، تدوین و معرفی شود.

5 نکته برای تولید محتوا بهینه

1. تمامی اطلاعات و داده هایی که می خواهید بر پایه ی آن ها محتوا تولید کنید را بایگانی کنید

تمامی اطلاعاتی که تا به حال منتشر کرده اید؛

یا به بیان ساده محتوایی که تولید کرده اید را بر اساس عنوان گردآورده و بایگانی کنید. مهم نیست که بایگانی را از چه زمانی آغاز کنید؛

امروز یا شروع فعالیتی که در تولید محتوا داشته اید.

این کار برای ارزیابی اقدامات گذشته، و به بیانی برای ارزابی و نگاه به گذشته ی روند بازاریابی و تولید محتوا به شما کمک شایانی خواهد کرد.

2.    پس از گرداوری مطالب، از آن ها بسته به نیاز چکیده تهیه کنید

منظور از چکیده این است که سایر اطلاعاتی که مربوط به محتوای تولیده شده و روند بازاریابی آن محتوا می باشد را گردآوری کنید.

مثلا این که فلان محتوا را کدام نویسنده یا فری لنسر تولید کرده است. چه کلمات کلیدی در آن محتوا به کار برده شده است و اموری از این دست.

5 نکته برای تولید محتوا بهینه
3. میزان ارتباط و پیوستگی محتوا را با کسب و کار خود بسنجید

منظور از این قسمت داشتن همخوانی محتوای تولید شده، با هدفی است که شما در ذهن داشته اید.

نمی توان از روند موثر تولید و بازاریابی یک محتوا اطمینان داشت اگر ارتباط و پیوستگی بین محتوا و هدف اولیه مخدوش و تیره باشد.

4. میزان تاثیرگذاری محتوای تولید شده ی خود را ارزیابی کنید

بسیار مهم است که نسبت به اثرگذاری محتوای خود اطلاع داشته باشید.

به عنوان مثال اگر یک توییت کرده اید و به این وسیله می خواسته اید کار بازاریابی محتوا را پیش ببرید؛

باید کاملا اشراف داشته باشید که چه تعداد نفر به آن توییت مراجعه کرده و یا راجع به آن به بحث و گفت و گو نشسته اند.

5 نکته برای تولید محتوا بهینه
5. پس از نگاه به گذشته و یافتن کم و کاستی ها، برای آینده ریل گذاری کنید

پس از اینکه گام های قبل را به طور کامل طی کردید؛

می توان گفت که شناخت و درک کاملی از روند تولید و بازاریابی محتوا پیدا کرده اید؛

حال کافی است روی داده های گذشته تمرکز کرده و هدفگذاری را آغاز کنید.

پس از هدفگذاری با استفاده از ابزارهای مناسب حرکت به سمت موفقیت در تولید و بازاریابی محتوا را آغاز کنید.

منبع: مقاله ی سایت سوشیال مدیا تودی

5.0/5.0 امتیاز به مطلب
1 امتیاز
این مقاله به شما کمک کرد؟ لطفاً این مقاله را ارزیابی کنید تا ما گیشرفت خودمان را ارزیابی کنیم.
  1. خیلی بدردم خوردش !
  2. عالی
  3. باحال بود
  4. میدونستم
  5. اصلا مفید نبود
# بازاریابی محتوا

به دنبال افزایش فروش چندبرابری هستید؟

طراحان سیستم پایا با قدمت و نمونه کار فراوان کمک میکند به شما تا با طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی و تبلیغات در گوگل و تبلیغات 360 درجه بیشتر دیده شوید و فروش شما هم چندین برابر افزایش پیدا کند 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در tumblr
اشتراک گذاری در telegram