پویش تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از آن چیست ؟

لینک های کوتاه این مطلب :
- تبلیغ - تبلیغات - تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی کمپین تبلیغاتی - تبلیغات اینستاگرام - کمپین - کمپین تبلیغاتی - کمپین تبلیغاتی دیجیتال - کمپین تبلیغاتی موفق در ایران - کمپینگ
– تبلیغ – تبلیغات – تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی کمپین تبلیغاتی – تبلیغات اینستاگرام – کمپین – کمپین تبلیغاتی – کمپین تبلیغاتی دیجیتال – کمپین تبلیغاتی موفق در ایران – کمپینگ

فهرست مطالب

پویش تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از آن چیست ؟

پویش تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات است که حول یک پیام می چرخد ​​و برای دستیابی به هدفی خاص طراحی شده است.
مهمترین قسمت در هنگام ایجاد یک پویش تبلیغاتی ، تعریف محتوای آن و پیام اصلی است که در رسانه های مختلف به صورت فعالیت های تبلیغاتی مختلف در طی یک دوره زمانی نشان داده می شود.
پویش های تبلیغاتی اصولا برای رسیدن به برنامه های طولانی مدت ایجاد می شوند.
به عنوان مثال ، شرکت ها می توانند یک کمپین تبلیغاتی برای دستیابی به یکی از اهداف تجاری زیر ایجاد کنند:

آگاهی از برند یا محصول جدید خود بسازند

افزایش فروش یک محصول یا خدمات

تولید لید

در ادامه ، ما در مورد چگونگی پیاده سازی یک کمپین تبلیغاتی موفق ، با استفاده از عناصر ویژه ی آن بحث خواهیم کرد.

کمپین تبلیغاتی

 

کمپین­‌های تبلیغاتی چگونه ساخته می‌شوند؟

با بکارگیری اجزا و مولفه‌های اصلی پویش های تبلیغاتی می‌توانید اقدام به ایجاد کمپین تبلیغاتی نموده و با تدوین یک استراتژی مناسب در جهت به موفقیت رساندن آن تلاش کنید.
بنابراین ، ابتدا باید اصلی ترین اصل همه طرح های تبلیغاتی ، یعنی هدف آن را تعریف کنید.

متداول ترین اصول یک کمپین تبلیغاتی آنلاین عبارتند از:

فروش را افزایش دهید ، به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید ، محصولات موجود را تبلیغ کنید ، محصولات جدید را در بازار ارائه کنید ، نام برند خودتان را به مشتریانتان اطلاع دهید و احساسات آنها را درگیر کنید.
سپس مخاطبانی را که می خواهید شناسایی کنید و بدانید که با کدام بستر و روش تبلیغاتی می توانید بیشترین دسترسی را به آنها داشته باشید.

تعیین محصول یا خدمتی که می خواهید تبلیغ کنید یکی دیگر از ویژگی های مهم کمپین های تبلیغاتی است.
علاوه بر این ، شما باید در مورد زمان کمپین تبلیغاتی و بودجه خود تصمیم بگیرید.
هنگام ایجاد کمپین تبلیغاتی خود ، به یاد داشته باشید که KPI تعریف کنید تا بتوانید موفقیت خود را بسنجید.
به یاد داشته باشید که مهمترین ویژگی هر کمپین تبلیغاتی انتقال آگاهی از برند به مخاطبان آنها است.

کمپین تبلیغاتی

نحوه تعیین استراتژی کمپین تبلیغاتی

در سال 2018(دوهزار و هجده) ، حدود 72٪(هفتاد و دو درصد) از بازاریابان گفتند که استراتژی خوب رمز موفقیت آنها است.
یک استراتژی خوب به شما کمک می کند تا منجر شود.
طراحی و توسعه استراتژی های پویش های تبلیغاتی مشتریان را به مشتری شدن تبدیل کرده و هزینه ها را کاهش می دهد.
اما از کجا با استراتژی های مختلف شروع می کنیم؟
چگونه می توانید استراتژی پویش تبلیغاتی خود را بهبود ببخشید؟
چند نکته را برای شروع تبلیغات خود مورد توجه قرار دهید:

  • یک هدف برای کمپین خودتان مشخص و تعیین کنید
  • برای این هدف یک زمان کامل را مشخص کنید
  • تاثیر رسانه‌های اجتماعی را جدی بگیرید
  • بودجه مناسب تعیین کنید
  • برای اینکه ببینید کدام قسمت کار شما بهتر بوده است از تکن.ل.ژی ها استفاده کنید
  • حتما یه بلاگ خبری مرتب بسازید
  • یک رویداد برگزار کنید
  • معیار های اصلی برای (KPI) این پویش  را مشخص نمایید
  • تنش‌های فرهنگی فعلی را بفهمید
  • مشتریان موجود خود را بخاطر بسپارید
  • از ایده‌های جدید استفاده کنید
  • از منابع معتبر و مرتبط استفاده نمایید

اصول ایجاد کمپین تبلیغاتی

داشتن یک استراتژی مشخص و پیروی از اصول کمپین برای موفقیت آن ضروری است.
اگر پویش های تبلیغاتی درست و اصولی ایجاد شوند ، منجر به افزایش چشمگیر مشتری می شوند.
برای کمک چند نکته رو در اینجا ذکر میکنیم:

  • مخاطبان را درگیر و جذب کند:
    کمپین های تبلیغاتی باید طراحی و مهندسی شوند تا مخاطبان شما را جذب و جذب کنند.
    اگر مخاطب با گذشت زمان هنوز آن را به خاطر بسپارد ، می توان گفت که اساسی ترین اصول ایجاد یک کمپین تبلیغاتی رعایت شده است.
  • در کانال‌ها و رسانه‌های مناسب تبلیغ شود:
    در ایجاد پویش تبلیغاتی اینترنتی باید با توجه به نوع پویش و تبلیغات، بستری مناسب انتخاب نمایید تا بتوانید به بهترین شکل با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنید.
  • منطق و احساسات مخاطب را در نظر بگیرید:
    تحریک منطق و احساسات مخاطبان یکی از موثرترین اصول ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است.
    کمپین های تبلیغاتی پیروز همزمان جنبه های روحی و روانی مشتری را نشان می دهد.
  • تلاش‌های تبلیغاتی همگام‌سازی شود:
    برای افزایش آگاهی مشتری از نام تجاری شما ، همه تبلیغات باید یک موضوع اصلی و کاملاً یکپارچه باشند.
    کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی موفق

هنگامی که یک پویش به درستی طراحی و اجرا می شود ، می توانید مشتریان بالقوه جدید را جذب کرده و آنها را به محصولات و خدمات خود علاقه مند کنید.
همه پویش های تبلیغاتی موفق به عناوین جذابی نیاز دارند که ویژگی های متمایز محصول آنها را خلاصه کند.
با ادامه پویش ها ، تبلیغ کنندگان باید رویکرد و پیام های خود را تغییر دهند.
زیرا نیازهای مصرف کننده با گذشت زمان تغییر می کند.
بهترین راه برای رسیدن به این هدف شناخت مخاطبان هدف شماست.
با شناسایی و تجزیه و تحلیل KPI ها ، می توانید موفقیت و اثربخشی پویش تبلیغاتی خود را در همه زمینه ها اندازه گیری کنید ، مانند: تغییرات واقعی در رفتار مصرف کننده و رشد فروش.

شاخص‌های کلیدی کمپین تبلیغات اینترنتی

برای مشاهده و به دست آوردن تصویری کامل از اثربخشی کمپین تبلیغاتی آنلاین خود ، آگاهانه تصمیم بگیرید و بهترین نتیجه را بگیرید ،

شما باید شاخص ها را تعریف و مشاهده کنید.
در اینجا ویژگی های کلیدی یک پویش تبلیغاتی آنلاین وجود دارد:

  • تولید لید
  • حجم بازدید سایت
  • بهبود SEO
  • تبلیغات غیر رایگان
  • مروری بر شبکه های اجتماعی
  • زمان بازدید کاربر
  • درصد و نرخ تبدیل
  • نرخ کلیک
  • تعامل مخاطبان
  • ابزارهای تحلیلی برای مدیریت تبلیغات آنلاین

کمپین تبلیغاتی

انواع کمپین تبلیغاتی در تبلیغات آنلاین

فعالیت آنلاین قابل اندازه گیری است و این ویژگی عملکرد پویش های تبلیغاتی آنلاین را در مقایسه با سایر پویش ها بهبود می بخشد.
بنابراین ، در این قسمت از مقاله ، به انواع کمپین های تبلیغاتی آنلاین خواهیم پرداخت.

  • پویش تبلیغاتی شبکه های اجتماعی:
    یک کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید مانند:
    فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین و توییتر و دسترسی به مخاطبان خود را آسان کنید.
    الگوها و سیستم عامل های مختلف با قابلیت توسعه استراتژی های شخصی تا حد زیادی به موفقیت یک کمپین تبلیغاتی کمک می کنند.
  • پویش بازاریابی از طریق ایمیل:
    این کمپین یکی از بهترین کمپین های تبلیغاتی در اینترنت است.
    جذب مشتری و جذب مشتری موجود مهمترین ویژگی این کمپین است.
  • پویش تبلیغاتی محتوا:
    راه اندازی و ساخت کمپین های محتوایی بصورت آنلاین باعث افزایش بازدید ، افزایش بازدید مربوطه ، ایجاد تبلیغات ، جذب مخاطبان و در نهایت افزایش مشتری شما خواهد شد.
    در نتیجه ، کمپین های محتوایی نه تنها باید جنبه تبلیغاتی داشته باشند بلکه محتوای ارزشمندی نیز داشته باشند.
  • پویش های تبلیغاتی موتور جستجو:
    سئو و تبلیغات SEM باعث بهبود رتبه بندی شما در نتایج جستجوی ارگانیک می شوند.

این مطلب برات مفید بود ؟

بر روی ستاره ها بزنید تا نظرتون ثبت بشه

میانگین امتیاز ها 0 / 5. تعداد نظرات : 0

نظری ثبت نشده است ! اولین نفری باشید که نظر میدهد !

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

به دنبال افزایش فروش چندبرابری هستید؟

طراحان سیستم پایا با قدمت و نمونه کار فراوان کمک میکند به شما تا با طراحی سایت ، طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی و تبلیغات در گوگل و تبلیغات 360 درجه بیشتر دیده شوید و فروش شما هم چندین برابر افزایش پیدا کند 

- تبلیغ - تبلیغات - تبلیغات آنلاین تبلیغات اینترنتی کمپین تبلیغاتی - تبلیغات اینستاگرام - کمپین - کمپین تبلیغاتی - کمپین تبلیغاتی دیجیتال - کمپین تبلیغاتی موفق در ایران - کمپینگ