20 حقایق در مورد تکنیک های سئو که باید بدانید!!!

20 حقایق در مورد سئو

یک بازار گسترده برای سئو وجود دارد.

با فرض اینکه گروهای هستند که مبالغ خیلی زیادی را برای اسرار این صنعت و تکنیک های سئو خرج میکنند اما همچنان مسئله این است که ، هیچ کس دقیقاً عناصر مختلفی را که درون جعبه جادویی بزرگ گوگل معروف به الگوریتم قرار دارد ، نمی داند.

واقعاً چیز خاصی درباره الگوریتم و تکینک های سئو وجود ندارد – مجموعه ای از قوانین که سعی می کند مجموعه نتایج مورد نظر را بر اساس ورودی ها و نقاط داده تولید کند.

من به عنوان یک پیشرو در زمینه فناوری ، می دانم که مواردی وجود دارد که اصطلاحات تکنیک های سئو در واقع به آن وارد نمی شوند ، زیرا یا از عمق فنی آنها خارج نیست یا اینکه درک عمیقی از نحوه عملکرد الگوریتم ها و سیستم ها دارند.

غالباً بین کسانی که به طور فعال با کد کار می کنند و کسانی که کار نمی کنند ، شکاف دانش وجود دارد.

20 نکته کلیدی که شما باید در مورد سئو بدانید!

  1. رسیدن به صفحه اصلی که رویای همه مشاغل است با توجه به اینکه بیش از یک صفحه اول وجود دارد. صفحات ابتدایی بر اساس مکان ، مناطق زمانی ، نمایش داده شدگان جستجو و صفحات اول متناسب با توجه به تعامل های مرتبط با اینترنت در گذشته توسط کاربران خاص وجود دارد. شما نمی توانید به همه آنها وارد شودی ، اما می توانید حداقل بر اساس انتخاب عناصری که نمایه جستجوی دلخواه شما را تشکیل می دهند ، حداقل یک ضربه بزنید.متورهای جستجو و سئو
  2. جستجو سایت و پروفایل شما دقیقا همان چیزی است که مشتری رویایی شما به دنبال آن است. ما دراریم راجب سن ، جنسیت ، گرایش جنسی ، جمعیتی ، موقعیت جغرافیایی ، لایک ها ، دوست نداشتن ، تمایلات رسانه های اجتماعی ، موارد قبلی YouTube و سایر خصوصیاتی که یک فرد واقعی را تشکیل می دهد صحبت می کنیم. موتورهای جستجو برای ارائه خدمات به این افراد وجود دارد و احتمال وجود سایت و پروفایل جستجوی شما نیز وجود دارد.
  3. ایجاد یک شبکه گسترده برای جستجوی شما و محصولتان، شما را بهتر می کند. هرچه این کار هدفمند تر باشد ، احتمال تبدیل از نتایج جستجوی ارگانیک بیشتر می شود.
  4. افراد مختلف اهداف مختلفی دارند و اغلب به همین دلیل دنبالنوع خاصی از محتوا هستند. بنابراین متناسب با اهداف خود و حل مشکلات آنها برای دستیابی به اهداف خاص خود ، محتوای خود را متناسب تنظیم کنید.
  5. اگر به هیچ وجه در Google رتبه بندی و داشبورد ندارید که به شما بگوید چه اتفاقی می افتد ، وب سایت خود را از طریق Webmasters Google مورد بررسی قرار دهید. Google Analytics هم عالی است اما Webmaster برای تکینک های سئو ساخته شده است. این مکان جایی است که اگر در کد وب سایت شما مشکلی وجود داشته باشد ، دقیقاً به شما می گوید کجا ، چرا و چه تهدیدهای  را در برابر دامنه خود دارید. بهتر است اطلاعات را از منبع دریافت کنید نه اینکه حدس بزنید چه اشتباهی رخ داده است.
  6. برای انسانها مطالب بنویسید و نه رباتها. شما در تلاش هستید تا مشکلات انسانی را حل کنید. Google با ایجاد ارتباط با افرادی که مشاغل یا مشکل خاصی را حل می کنند ، در تلاش است تا مشکلات انسانی را حل کند.نوشتن مطالب سئو
  7. بهینه سازی موتورهای اجتماعی با بهینه سازی موتور جستجو تفاوت دارد. اولین معاملات با مجموعه بسیار متفاوتی از افرادی است که تحت تأثیر ذهنیت متفاوتی با محتوای شما تعامل دارند. وقتی صحبت از موتورهای جستجو است ، بیشتر اوقات ، مردم از آن برای جستجوی پاسخ استفاده می کنند. آنها به طور تصادفی در حال پیمایش نیستند. توجه آنها از قبل به آنچه شما به طور بالقوه می توانید به آنها پیشنهاد کنید معطوف شده است. با توجه به مطالب و محتوای خود از این نکات گفته شده استفاده کنید.
  8. در خصوص تکنیک های سئو میتوان گفت که سئو احتمالاً 90٪ محتوا و 10٪ فنی است. اگر قبلاً از WordPress استفاده می کردید ، بیشتر اوقات بخش فنی کار زیادی برای شما نداشته چرا که از قبل آماده بود است. آنچه درمورد تکینک های سئو بیشترین اهمیت را دارد ، محتوا است – زیرا این همان چیزی است که شما در آن رتبه بندی می شوید و در آن جستجو می شوید. هرچه محتوا بیشتری داشته باشید ، شانس بهتری برای گفتن Google برای کاری که می توانید برای برآورده کردن خواسته ها و نیازهای مشتری بالقوه انجام دهید ، وجود دارد.
  9. سئو با Google Ads(یکی از تکنیک های سئو) متفاوت است. می توانید بلافاصله با پرداخت هزینه برای آن ، ترافیک هدفمند را به وب سایت خود ارسال کنید – اما این یک عمل بسیار متفاوت از رتبه بندی در صفحه اول از مجموعه نتایج جستجو است. با تکینک های سئو واقعی ، شما به هیچ وجه هزینه ای پرداخت نمی کنید ، مگر اینکه یک خالق محتوا برای کمک به نوشتن مطالب شما باشد. سئو با گوگل ادز
  10. هنگامی که صحبت از محتوا است روی کلمات کلیدی زیادی حساسیت به خرج ندهید. از نظر ایده ها و موضوعات به آن فکر کنید و آنچه را که مردم واقعاً می خواهند بخوانند بنویسید. ترفند انتخاب موضوعی ، نوشتن چند مقاله پیرامون آن و انتقال به مقاله مرتبط بعدی است. اگر برنامه انتشار پست خود را به درستی برنامه ریزی کنید ، می توانید به ترافیک ارگانیک و مربوطه پایان دهید.
  11. سند یا مطلب خوب، یک هدف را در ذهن دارد. محتوا را هر کسی می تواند بنویسد ، اما افراد زیادی برای نوشتن با هدف تلاش می کنند. مشاغل دارای وبلاگهای جامد غالباً دارای مقالاتی هستند که محتوای خوبی برای محتوای آنها دارند. تراکم کلمات کلیدی یک اثر جریان نوشتن خوب است و نباید از آن به عنوان معیار اصلی برای رتبه بندی سئو استفاده شود.اهمیت کیفیت سئو
  12. کپی کردن و چسباندن کد در اینترنت که به شما سئو عالی می دهد بدون اینکه در واقع بدانید چه کاری انجام می دهد ، غالباً روشی مطمئن برای صدمه زدن به رتبه وب سایت شما است.
  13. سعی نکنید SEO را هک کرده یا یک راه حل سریع را پیدا کنید. این کار نخواهد کرد. Google همیشه یک قدم جلوتر از شماست و شما را به دلیل تلاش برای تقلب جریمه می کند. تکینک های سئو یک بازی طولانی است که با گذشت زمان بر کیفیت تأکید می کند.محتوای اصلی برای سئو
  14. اشتراک رسانه های اجتماعی بر رتبه نهایی شما تأثیر می گذارد. اما همانند سهم رسانه های اجتماعی ، این رتبه بسته به نحوه ادامه بستر در ارائه پست شما به مخاطبان ، با گذشت زمان کاهش می یابد. اگر گزارش های مربوط به فعالیت های فعلی را برای شغل خود انجام می دهید ، اعتماد کنید که این مدت طولانی دارد. محتوای همیشه سبز مبتنی بر زمان نیست ، اما Google همچنان تلاش خواهد کرد تا مناسب ترین و اخیراً ارسال شده ترکیبی را برای ارائه به کاربران پیدا کند.
  15. قوانین و مقررات اهمیت کیفیت سئو یا تکنیک های سئو بیشتر از چیزی است که متخصصین سئو به شما بگویند وجود دارد.
  16. شما از لحاظ فنی نیازی به وبلاگ ندارید.البته اگر در صنعت خدماتی هستید که افراد در مورد جستجوها و الزامات جغرافیایی خود بسیار خاص هستند ، داشتن یک وب سایت کافی است. با این حال ، برای رتبه بندی فقط به محتوای خوب نیاز دارد – نه فقط در تصاویر بلکه در کلمات. دلیل این امر این است که Google هنوز درک نکرده است که چگونه باید به درستی با تصاویر مقابله کند.
  17. SEO اساساً نسخه مکتوب شما از محتوای بازاریابی شما است. اگر کمپین های مداوم دارید ، همچنین باید محتوای کاملی داشته باشید تا در تمام کانال های خود که ترافیک رانندگی دارند مطابقت داشته باشد. اگرچه کاربران مستقیماً از طریق Google وارد نشده اند ، اگر در حساب Gmail خود وارد شوید ، Google می داند که از وب سایت بازدید کرده اند. به این ترتیب شما برای تبلیغات مجدداً مورد استفاده قرار می گیرید. همچنین اگر تازه وارد بازی هستید ، Google چگونه از وجود وب سایت شما مطلع می شود.
  18. همیشه محتوای اصلی ایجاد کنید. هرگز دزدی نکنید. Google می داند چه موقع سرقت ادبی می کنید و صفحه خود را رد می کنید. محتوای بازیافت شده در اعتصابات منفی Google رتبه بعدی است. اما اگر به هر دلیلی نیاز به محتوای تکراری دارید ، حتما برچسبهای متعارف را به محتوای تکراری اضافه کنید تا Google کپی های تکراری را مجازات نکند.
  19. برخی از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند URL های خود را سفارشی کنید. اگر می خواهید تکینک های سئو خوبی داشته باشید ، دامنه خود را بر اساس طبقه بندی خود تنظیم کنید ، به دنبال آن دسته دوم اختیاری و سپس یک کلمه کلیدی. یک تصور غلط وجود دارد که باید عنوان پست شما باشد ، اما اینگونه نیست. به URL خود به عنوان کارت نمایه برای انسانها و رباتهای Google فکر کنید. همچنین برای به اشتراک گذاشتن چیزها ، به خصوص در توییتر به دلیل طولانی بودن ، سهولت کار را آسانتر می کند. به عنوان مثال: yourwebsite.com/primary-category/second-category/primary-keyword
  20. برچسب های متا در رتبه بندی واقعی تأثیر نمی گذارند – همانطور که رسما در سال 2009 توسط Google اعلام شد. با این حال ، آنها روی نرخ کلیک از موتور جستجو تأثیر می گذارند ، که می تواند تأثیر مثبتی بر روی صفحه مربوط به خاص طبق قضاوت کاربر نهایی داشته باشد. منطقه قرمز دایره ای زیر نمونه ای از چگونگی تأثیرگذاری برچسب های متا بر نتایج جستجوی شما است. بدون این ، به سادگی اولین گزیده صفحه را می گیرد – که ممکن است برای تبدیل از طریق کلیک نیز مؤثر نباشد.نمونه سئو
بخوانید :   پویش تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از آن چیست ؟

این نکات ابتدایی تکنیک های سئو به طور خلاصه است. چیزهای بیشتری در این مورد وجود دارد ، اما اینها معمولاً نکاتی اصلی است که می خواهم وقتی از من در مورد موضوع تکنیک ها سئو می پرسند به مردم بگویم.

اگر از محتوای پشتیبان مناسبی برخوردار هستید و هنوز به هیچ وجه رتبه بندی نمی شوید ، وقت آن است که کسی را پیدا کنید که به کد نگاه کند و درباره تکنیک های سئو صحبتی داشته باشید. با این حال ، کد کامل عدم محتوای شما را حل نمی کند.

اگر محتوای سازگار و مرتبط داشته باشید ، رتبه بندی آسان تر است ، حتی اگر وب سایت شما برای SEO راه اندازی نشده باشد. بنابراین وظیفه رتبه بندی را از بین نبرید – ابتدا روی سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود تمرکز کنید ، آن ها را در وب سایت خود قرار دهید و آنها را به بازگشت مجذوب کنید. Google به روشی خاص خود را می شناسد و ربات ها را ارسال می کند تا بفهمد در مورد چه چیزهایی هستید.

هدف از رتبه بندی بدست آوردن کاربرانی است که به احتمال زیاد تبدیل می شوند. بنابراین حتما به همین دلیل ایجاد کنید و نه برای آنچه فکر می کنید رباتها می خواهند.

image_pdfدانلود فایل PDFimage_printپرینت از مطلب

0 Reviews

Write a Review