امتیاز

4 ابزار ضروری برای کمک به شما در ایجاد محتوای شگفت انگیز در شبکه های اجتماعی باید داشته باشید

 

به عنوان یک بازاریاب شبکه های اجتماعی ، شما به طور کلی طیف وسیعی از اهداف مختلف را

در اختیار دارید که همزمان در تلاش هستید برای نمایش آن.

این موارد می تواند شامل افزایش آگاهی از برند شما ، تولید بیشتر ، افزایش تبدیل و غیره باشد.

در زمینه شبکه های اجتماعی ، برای رسیدن به بهترین نتیجه ، به محتوای عالی نیاز دارید.

فضای دیجیتال بسیار رقابتی است و برای گرفتن و جلب توجه شما

باید به طور مداوم موارد جدید و جذاب را ایجاد کنید ،احتمالاً در قالب های مختلف.

این روزها ، حدود 54٪ مرورگرها برای تحقیق در مورد برندها و محصولات

از بسترهای شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

با داشتن محتوای عالی در رسانه های اجتماعی ، می توانید توجه جلب کنید ،

اعتماد ایجاد کنید و آگاهی از برند را در بین

مخاطبان خود افزایش دهید – و در نهایت با داشتن استراتژی مناسب و محتوای مناسب ،

این تلاش ها به شما در رونق فروش و رشد کسب و کارتان کمک می کند.

در اینجا چهار ابزار ضروری وجود دارد که در تلاشهای شما برای محتوای اجتماعی کمک خواهند کرد.

 

1. Animoto.com :

 

ویدئو به طور متوسط ​​در همه سیستم عامل های شبکه های اجتماعی متداول ترین و جذاب ترین نوع محتوا است.

این روزها ، اکثر سیستم عامل ها دارای قابلیت autoplay فیلم هستند ،

که می تواند در جلب توجه آنها کمک کند ، در حالی که به طور کلی ،

کاربران  ویدیوی کوتاه را برخلاف یک پست وبلاگ نوشته شده ،

بسیار ساده تر می دانند.

به این ترتیب ، باید در نظر بگیرید که آیا و چگونه می توانید از فیلم در رویکرد خود استفاده کنید –

بخوانید :   آشنایی با سایت Airtable

اما ایجاد فیلم های بازاریابی در ابتدا می تواند دلهره آور به نظر برسد.

با وجود این ، با Animoto ، می توانید فیلم های حرفه ای را برای فعالیت های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید ،

حتی اگر بودجه و مهارت طراحی خوبی ندارید.

اول از همه ، Animoto الگوهای مختلف را ارائه می دهد. برخی از قالب های موجود در Animoto عبارتند از:

  • پشت فیلم های صحنه
  • فیلم های توضیح دهنده
  • ارتقاء محصول و خدمات
  • توصیفات
  • آموزشها

پس از یافتن الگویی که می خواهید سفارشی سازی کنید ، Animoto دارای یک ویرایشگر ساده است که حتی

یک کاربر برای اولین بار نیز مشکلی در استفاده از آن نخواهد داشت.

آپلود فیلم ها ، تصاویر و موسیقی برای ایجاد فیلم های منحصر به فرد بسیار آسان است.

و حتی اگر  کلیپ های تصویری و تصاویر آماده برای استفاده ندارید ، Animoto دارای یک کتابخانه

بیش از یک میلیون فیلم ، تصویر و موسیقی است که می توانید از آنها برای ایجاد یک فیلم منحصر به فرد استفاده کنید.

وقتی ساخت ویدیوی خود را تمام کردید ، Animoto به شما این امکان را میدهد

که مستقیماً در صفحات رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

 

2. Canva.com :

 

بدون شک شنیده اید که یک تصویر هزار کلمه در خود دارد.

خوب ، این واقعیت وجود دارد – و همچنین این واقعیت وجود دارد که تصاویر در بیشتر شبکه های اجتماعی مهم تر از متن هستند.

یک مطالعه بافر نشان داد که توییت هایی با تصاویر  150٪ بازتوییت بیشتر و 89٪ موارد دلخواه بیشتری را دارد به نسبت توییت های بدون تصویر.

بنابراین شما نیاز به تصاویری دارید – و خوشبختانه ،

اکنون ابزارهای بی شماری با کاربرد آسان برای کمک به روند ایجاد تصویر شما وجود دارد.

بخوانید :   اهمیت سئو در سایت چیست ؟

Canva یکی از بهترین بازارها است و با بیش از 8000 قالب برای پست های شبکه های اجتماعی ،

شما به راحتی میتوانید برای هر مناسبت الگوهای لازم را پیدا کنید.

ویرایش تصاویر با Canva حتی برای یک غیر طراح آسان است ،

زیرا ویرایشگر کشیدن و رها کردن Canva به شما امکان می دهد تصاویر را شخصی سازی کنید و متن اضافه کنید.

بهترین بخش این ابزار این است که شما با یک حساب کاربری رایگان به همه این ویژگی ها دسترسی دارید

 

3. Buzzsumo.com :

 

بدون داده ، ایجاد محتوای مناسب شبکه های اجتماعی برای مخاطبان شما فقط با حدس و گمان است.

اما با وجود BuzzSumo ، می توانید از موضوعات اصلی و انواع محتوا که بیشتر در بازار هدف خود رایج است ، استفاده کنید.

BuzzSumo شما را قادر می سازد بهترین مطالب را در هر موضوع یا وب سایت پیدا کنید.

به عنوان مثال شما می خواهید یک مطلب در مورد نحوه شروع یک تجارت ایجاد کنید

می توانید موضوع را وارد کنید BuzzSumo ، لیستی از پستهایی را

با موضوعاتی ارسال می کند که بیشترین سهم شبکه های اجتماعی در طول

هفته گذشته ، ماه ، سال و غیره را مشاهده کرده اند.

همچنین می توانید این نتایج را بر اساس نوع محتوا ، تعداد کلمات و حتی کشور فیلتر کنید.

BuzzSumo همچنین لیستی از کانال های رسانه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد که

در هر پست بیشترین سهم مشاهده کننده را داشته است

جدای از جستجوی مباحث ، همانطور که اشاره شد می توانید در وب سایت های خاص جستجو کنید.

به عنوان مثال ، با ورود به وب سایت رقیب خود ، BuzzSumo می تواند محتوای بهترین عملکرد آنها را به شما نشان دهد ، که

بخوانید :   9نکته برای انتخاب بهترین عنوان سایت

باز هم الگوی خوبی و  بیشتری به شما می دهد تا رویکرد خودتان را پایه گذاری کنید.

 

4. Feedly.com :

 

به عنوان یک بازاریاب شبکه های اجتماعی ، شما نیز باید با اخبار صنعت به روز باشید.

مطمئناً می توانید هر روز وب سایت های جداگانه را جستجو کنید ،

اما Feedly می تواند با ارائه گزارش از آخرین بروزرسانی ها در یک سایت ، وقت شما را صرفه جویی کند.

شما می توانید بر اساس مباحث مورد نظر خود ، فید ایجاد کنید و پس از آن می توانید منابعی را به فیدهای خود اضافه کنید.

با استفاده از مطالب موجود در منابع شما ، Feedly پیشنهادهای سایتهای مشابه را به شما ارائه می دهد.

در نتیجه ، کشف محتوا برای موضوع خاص آسانتر می شود.

علاوه بر این ، Feedly به شما امکان می دهد مقالات را در Pocket و Evernote ذخیره کنید.

 

نتیجه

برای رسیدن به اهداف کمپین رسانه های اجتماعی ، باید محتوای شگفت انگیزی را با مخاطبان خود ایجاد و به اشتراک بگذارید.

این بهترین راه برای ایجاد اعتماد است و در نهایت سوق دادن مخاطبان به سمت خرید بیشتر.

ابزارهای موجود در این لیست همه به جنبه های مختلف فرایند تولید محتوا کمک می کنند.

موارد مناسب را برای خود پیدا کنید و شروع به ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی کنید که نتیجه می گیرد.

همچنین میتوانید از بقیه مطالب وبلاگ ما هم استفاده کنید و بروز تر باشید.

برای سفارش طراحی وب سایت خود با ما مشاوره کنید .

image_pdfدانلود فایل PDFimage_printپرینت از مطلب
1

0 Reviews

Write a Review