امتیاز

بهینه سازی بهتر برای کاربران – نه فقط موتور های جستجو .

کار یک آژانس دیجیتال مارکتینگ عمدتا در گرفتن نتایجی است که مشتریان را خوشحال می کند.

تحقیق کلمه کلیدی ، بهینه سازی وب سایت ، ساخت پیوند ، و توسعه محتوا – همه این ها یک استراتژی SEO است

تا به وب سایت مشتری کمک کند تا به موقعیت های مطلوب در نتایج موتور های جستجو برسد.

سرویسهای SEO قابل اعتماد با برچسب سفید مانند سرویسهای ارائه شده توسط طراحان سیستم پایا فقط به جنبه های فنی بهینه سازی یک وب سایت نگاه نمی کنند.

آنها استراتژی های سئو صحیحی را ارائه می دهند که نیازهای مخاطبان وب سایت را بر طرف می کند.

کاربران باید بتوانند فوراً اطلاعات مورد نظر خود را در سایت پیدا کنند. در غیر این صورت ، وب سایت به خوبی هدف خود را ارائه نمی دهد.
هنگام بهینه سازی وب سایت برای یک تجارت ، شما فقط دنبال رتبه بندی نیستید و از موتورهای جستجو  برای قرار دادن آن سایت

در صفحه اول استفاده نمی کنید – شما همچنین روی جستجوی کاربران که مشتری های شما می خواهند بشوند متمرکز می شوید.

 

 به قیف تبدیل فکر کنید :

با تصور کردن مخاطبان مشتری در قیف تبدیل ، شروع می کنیم .

اگر بدانید که کاربران شما دقیقا چه چیزی را از شما انتظار دارند کشیدن آنها به قیف تبدیل خیلی ساده تر است.

چگونه این کار را در سئو اعمال می کنید؟ ساده – از طریق کلمات کلیدی.

کلمات کلیدی مورد استفاده شما قیف تبدیل را شکل می دهد.

برخی از بازاریابان تمایل دارند کلمات کلیدی مربوط به مارک تبلیغاتی خود را انتخاب کنند.

بخوانید :   طراحی وب سایت پزشکی- قدم به قدم - تمام باید ها و نباید ها

لیستی از کلمات کلیدی را در اختیار آنها قرار می دهید که موتورهای جستجو می توانند با یک مارک آن را بشناسند و با آنها در ارتباط باشند.

در حالی که این امر به ایجاد حضور یک برند کمک می کند ، لیست کلمات کلیدی شرایط احتمالی را در اختیار شما قرار می دهد

که مشتریان را در مرحله خاصی از قیف تبدیل هدف قرار می دهد.

چهار مرحله از قیف تبدیل :  آگاهی ، علاقه ، تمایل و عمل است.

مراحل قیف تبدیل

هر مرحله با اصطلاحات جستجو مطابقت دارد. هر چه کلمه کلیدی یا اصطلاح جستجو مشخص تر باشد ، پایین تر آن در قیف قرار دارد.

 

هدف کاربر بخشی از معادله است :

 

اکنون که می دانید کاربر در کدام نقطه قیف تبدیل است ، می توانید هدف اصلی

اقدامات خود را تعیین کرده و استراتژی سئوی خود را دوباره تعیین کنید.

این امر باعث می شود تخصیص کلمات کلیدی ، ایجاد محتوا و بهینه سازی صفحات فرود

که بهتر با مخاطب مشتری خود صحبت می کنند ، آسانتر شود.

قصد کاربر را می توان به چهاربخش – ناوبری ، اطلاعاتی ، تجاری و معاملاتی طبقه بندی کرد.

بگذارید این مراحل را طبق قیف تبدیل و ماهیت کلمات کلیدی بررسی کنیم :

 

ناوبری (مرحله آگاهی) – نمایش داده شد مبتنی بر نام تجاری. مثال: دیزنی لند و دیزنی.

اطلاعاتی (مرحله بهره) – نمایش داده شدگان مبتنی بر سوال. مثال: تعطیلات خانوادگی دیزنی لند.

تجاری (مرحله تمایل) – سؤالات مبتنی بر سؤال با قصد خرید بعدی. مثال: بلیط برای تعطیلات خانوادگی دیزنی لند.

تراکنش (مرحله عمل) – نمایش داده شد مبتنی بر خرید. مثال: کتاب تورهای دیزنی لند.

بخوانید :   طراحی وب سایت واکنش گرا (رسپانسیو)به چه معناست؟ اصول و فنون

 

به طول کلمات کلیدی توجه کنید. هر چه طول کلمه کلیدی طولانی تر باشد ، به مرحله عمل قیف تبدیل نزدیک تر هستند.

در هنگام بهینه سازی برای کاربر ، مهم این است که کلمات کلیدی مناسب را اختصاص داده و از

صدای مناسب برای محتوا در صفحه فرود مناسب استفاده کنید.

به عنوان مثال ، شما نمی توانید از کلمات کلیدی مرحله عمل در صفحه اصلی استفاده کنید –

کلمات کلیدی مرحله ناوبری برای این صفحه مناسب تر هستند.

 

همه چیز در مورد ارزش :

 

اولین سؤالی که در ذهن کاربران هنگام جستجو ایجاد خواهد کرد این است که ‘چرا باید از شما بخرم؟

اگر از همان ابتدا ارزش خود را نشان ندادید ، باید به مرحله ی ترسیم برگردید.

شناسایی ارزش یک برند یک چیز است ، اما اطمینان پیدا کردن کاربران جستجو با یک نگاه ، موضوعی کاملاً متفاوت است.

 

بنابراین ، چگونه ارزش ارائه می دهید؟ برخی از بهترین روشها را گردآوری کرده ام:

 

  • اطلاعات اولیه در مورد برند را ارائه دهید – در صورت داشتن اطلاعات پیش زمینه در مورد تجارت شما ، احتمالاً کاربران به وب سایت اعتماد کنند.
  • نشان دهید که چرا محصول شما با آنها مرتبط است – باید به سؤالات آنها پاسخ دهد که
    ‘چگونه من از این محصول سود می برم؟’ یا ‘چگونه محصول شما مشکل من را حل خواهد کرد؟’

با ارزش گذاری  یک نام تجاری به عنوان بهترین در میان بقیه آسان تر است و باعث می شود کاربران بعدا طرفدار برند شما شوند.

بخوانید :   مسیر تبدیل شدن به یک معمار نرم افزار و توسعه دهنده وب

 

معتبر باشید :

 

اگر اصیل نیستید ، نمی توانید بفروشید و به همین دلیل باید اصالت برند را بسازید.

هنگامی که یک برند ، اصالت را توسعه می دهد ، دلیلی برای ارتباط با مشاغل در اختیار کاربران جستجو قرار می دهد.

با ایجاد اصالت ، به برند کمک می کند تا وفاداری و درآمد را توسعه دهد.

 

برای ایجاد اصالت برند برای مشتری ، شما نیاز دارید:

محتوای چشمگیر – مخاطب را با مطالب با کیفیت درگیر کنید که درباره آنچه مورد نیاز است صحبت می کند.

محتوا لازم نیست که مقالات و بلاگهایی با فرم طولانی باشند.

می توانید از تصاویر و فیلم ها برای ارتباط با مخاطبان مشتری خود استفاده کنید.

تمایز دهنده اصلی – چه چیزی مشتری شما را از دیگران متمایز می کند؟ از  ارزش گزاری به عنوان راهنما در تعیین چگونگی مقایسه برند

با رقابت و چگونگی درک کاربران در ازاء این برند ، استفاده کنید.

 

سخن نهایی :

 

همیشه قانون شماره سه Google را بخاطر بسپارید – برای کاربر ایجاد کنید.

در پایان روز ، این موتورهای جستجوگر نخواهند بود که درآمد مشتریان خود را افزایش می دهند و آنها را خوشحال می کنند.

آن کاربرانی هستند که در وب سایت مشتری شما خرید انجام می دهند.

اگر استراتژی SEO شما جایی برای کاربران ایجاد نمی کند ، بهتر است در مورد چگونگی انجام سئو خود به تجدید نظر بپردازید.

1

0 نظرات

نظر خود را بنویسید